Teknoparklar ile AR-GE ve Tasarım Merkezleri İçin uzaktan çalışma süresi oranlarının uygulama süresi uzatıldı
  1. Anasayfa
  2. Genel

Teknoparklar ile AR-GE ve Tasarım Merkezleri İçin uzaktan çalışma süresi oranlarının uygulama süresi uzatıldı

0

Teknoloji Geliştirme Bölgeleri ile Ar-Ge veya Tasarım Merkezlerinde çalışan bilişim personelleri için %100 bunların dışında kalan personeller için %75 olarak uygulanan uzaktan çalışma 31 Aralık 2025 tarihine kadar uzatıldı.

27.12.2024 Tarihli ve 9368 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı ile Teknoloji Geliştirme Bölgeleri ile Ar-Ge veya Tasarım merkezlerinde çalışan personelin toplam sayısına veya teşvike konu edilen toplam çalışma sürelerine uygulanmak üzere söz konusu bölge ve merkezler dışında geçirilen süreler bakımından belirlenmiş olan oran 31.12.2025 tarihine kadar, mahiyeti bakanlıkça belirlenecek bilişim personeline yüzde yüz, bunlar dışındaki personele ise yüzde yetmiş beş olarak uygulanmasına karar verilmiştir. 

   

    

  • 2
    be_endim
    Beğendim
  • 0
    alk_l_yorum
    Alkışlıyorum
  • 0
    e_lendim
    Eğlendim
  • 0
    d_nceliyim
    Düşünceliyim
  • 0
    be_enmedim
    Beğenmedim
  • 0
    _ok_k_zd_m
    Çok Kızdım

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir